.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطالبات از فروشگاه رفاه ساری نامشخص است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: مطالبات شهرداری از فروشگاه رفاه نامشخص است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس فرامرز نقیبی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری در پیگیری مطالبات شهر باید وحدت رویه داشته باشد اظهار داشت: شهرداری ساری برای وصول مطالبات خود از شهروندان هر چند که رقم اندک باشد جدیت دارد ولی این برخورد جدی باید شامل مطالبات کلان دولتی و مؤسسات خصوصی هم شود.

وی یادآور شد: بعد از شش سال پیگیری شورای سوم برای اخذ مطالبات شهرداری از فروشگاه رفاه همچنان این مطالبات بلاتکلیف است.

نقیبی با اشاره به اینکه زمین فروشگاه رفاه در سال 75 توسط شهرداری برای احداث این مرکز تجاری به صاحبان سرمایه داده و مشارکت با این بخش را شروع کرد بیان داشت: شهرداری قصد داشت در قبال تامین زمین و صدور پروانه ساخت فروشگاه رفاه از سهم شرکت تجاری بهره‌مند شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: برخی از ابهامات موجب شد تا شورای سوم با این همه پیگیری نتواند به سرانجام مناسبی برای رسیدن به حقوق شهروندان از فروشگاه رفاه برسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد سهام شهرداری از فروشگاه رفاه بالغ بر 5 میلیون و 691 هزار و 235 سهم است تصریح کرد: نحوه تعامل شهرداری با فروشگاه رفاه از ابهاماتی است که باید از طریق نمایندگانی که برای پیگیری قانونی و مطالبات شهرداری از این فروشگاه زنجیره‌ای انتخاب می‌شوند بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری ساری سود سهام خود را از فروشگاه رفاه دریافت می‌کند اذعان داشت: شهرداری ساری موضع خود را نسبت به باز پس‌گیری فروشگاه رفاه مشخص کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
اقاي رئيس شورا حال كه توان گرفتن حق مردم رااز فروشگاه رفاه رانداريد حداقل يك پل عابر جهت تردد عابرين وبچه ها نزديك همان پارك افتاب رااحداث نمائيد تامردم شما واعضاي شهر رادعا كنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.